perjantai 28. elokuuta 2015

Min dag som en diskoprinsessa: Part 4

Escape Room!!!! Wooohooo!!!! Tätä mä olin salaa toivonut polttareihini ja TIETENKIN mun kaasot osasi sen mulle vinkkaamattakin järjestää :)



Ne, jotka ei tiedä, Real-life Room Escape on tosielämän pakopeli, jossa olet lukittuna huoneeseen, josta sinun tulee yrittää paeta tehtäviä ratkomalla ja johtolankoja keräämällä ennen ajan päättymistä. Näin kerrotaan Room Escape Oulun nettisivuilla. En halua paljastaa liikaa siitä, mitä itse huoneessa tapahtui ja millaisia tehtäviä siellä oli, etten vaan spoilaa mitään, jos joku teistä lukijoista sinne haluaa mennä.



Mutta siis aikaa oli tunti ja meitä tyttöjä oli huoneessa neljä. Selviytyjät-kisan voittajat siis, joista yksi luovutti paikkansa mulle. Kiitos K! <3 Tykkään tehdä mm. ristikoita, joten tämä ohjelmanumero oli mulle tosi mieluisa. Eihän me tietenkään sieltä huoneesta tunnissa ulos päästy, mutta yritys hyvä kymmenen :) Tosi hankalia oli jotkut tehtävät meidän mielestä, mutta onneksi vihjeitä sai pyydettäessä ;)



Room Escapen jälkeen oli aika neljännen vihjeen:



Suuntasimme siis Rotuaarille ja sain jälleen välitehtävän. Mun piti käydä ostamassa mäkkäristä 14 euron juustoa ja kasvissyöjälle yhdet ranskikset. Myyjä palveli mua kuin ketä tahansa muutakin. Vähän odotin erilaista reaktiota :D Tää tehtävä oli vähän niinku pottuilua mulle, koska yksi polttaritoiveeni oli, että ruoan sijaan polttarirahat kulutettaisiin mieluummin ohjelmaan (ja juomaan ;D).

Välipalan jälkeen oli neljännen tehtävän vuoro. Mun piti selittää polttariväelle Alias-tyyliin 90-lukuun liittyviä sanoja. Sain itse valita voittajan, joka sai palkinnoksi sen terveyssiteen, joka mun oli aamulla pitäny pakata mukaan :'D Aliasta me ollaan pelattu aikoinaan ihan kyllästymiseen asti, joten tämäkin tehtävä oli erittäin mun näköinen.




Viimeinen vihje ohjeisti meidät tämän kesän ykkösbilepaikkaani eli serkkuni luokse. Siellä mut kruunattiin Amazing Brideksi 2015 ja palkittiin avioliiton selviytymispakkauksella, joka sisälsi mm. muistilappuja mykkäkoulujen varalta ja parisuhdeterapeutin ts. suklaalevyn :) Syömisen ja juomisen ohella tytöt blingiytyivät iltaa varten ja nähtiinpä välissä jälleen vähän väliaikatanssiakin. Näiden lisäksi me skräppäiltiin; muut muistoja minusta ja minä ohjeita hääyölle. Tehtiin me myös ennustuksia ja mun piti vastailla kysymyksiin Kekeen liittyen.




"Aserejè ja de jè de jebe tu de jebere seibiunouva..."






Illalla me suunnattiin vielä Bar Ihquun, jossa oli esiintymässä ihan huikea bändi, Beatwave. Keikka alkoi E-Typen Lifella ja sama meno jatkui aina keikan loppuun saakka. Järjetöntä ysärimeininkiä koko rahan edestä, huhheijakkaa!! Olin yhtä hymyä ja aivan hiessä koko keikan. Ihan huikeeta! Bändi oli niin kova, että se ansaitsi kolme mitaliakin ;)

Sain ennen baariin lähtöä läjän mitaleita, jotka mun oli määrä jakaa sinä iltana heille, jotka mielestäni ne ansaitsivat. Mitaleita jaettiin mm. pårhåistå mooveista, mooveista, Mr. Hurmurille, pårhåålle åsiåkåspålvelijålle, sille, joka oli bästa i håret ja jolla oli pårås åsenne :D Ihan tosi hauska tehtävä ja ihan tosi hienot mitalit oli kaaso A perheineen puusta väsännyt!




Beatwaven poikia (Kuva).

Baarissa me viihdyttiin tietenkin lähes tappiin asti ja yöksi me kompuroitiin kaasojen kanssa serkkuni luokse. Oli ihanaa nukkua samassa paikassa mun murujen kanssa ja vielä ihanampaa oli herätä aamulla samasta paikasta heidän kanssaan. Aamu oli täynnä edellisen päivän kertausta ja naurua.

Päivällä autoon istahtaessani ja kotiin suunnatessani haikeus nosti päätään: nyt ne oli ohi, mun polttarit. Päivän muistelu ja se, kuinka ihania naisia mun elämässä on ja kuinka paljon kaikki olivat nähneet vaivaa järjestääkseen mulle ikimuistoisen päivän, yhdistettynä haikeaan oloon, sai mut herkistymään silloin ja saa mut herkistymään edelleen. Päivä oli aivan mahtava ja just mun näköinen ja oloinen! Kaikki ajatuksella toteutetut yksityiskohdat liikuttaa mua edelleen syvästi. Mä oon niin otettu kaikesta siitä työstä ja vaivasta, jonka erityisesti mun kaasot on näitä polttareita suunnitellessaan ja toteuttaessaan nähneet. Ootte te naiset vaan upeita! <3 Kiitos kiitos kiitos!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis kommentistasi! <3 Et tiedäkään, kuinka se lämmittää mieltäni!