maanantai 9. marraskuuta 2015

Hääkynnet

Morsiamen asusteiden esittelyn jälkeen pysykäämme vielä hetki morsiuslookin parissa. Vuorossa hääkynnet :)

Alunperin mun oli tarkoitus ottaa kynsiini pelkkä kestolakkaus, mutta toisin kävi. Mun kynnet lohkeili ja katkeili niin huolella hääviikolla, ettei ollut oikein vaihtoehtoja. Torstaina sain tervetullutta rentoutumista ja hemmottelua, kun ajaa täräytin JoanNailsiin Kiiminkiin ja Jaana teki mulle elämäni ensimmäiset rakennekynnet.

Liian pitkiä en niistä halunnut, mutten ihan nysiäkään. Olen nimittäin tottunut siihen, että ainakin osa kynsistä on suht pitkiä. Etusormen kynnet mulla ei koskaan ehdi kovin pitkiksi, kun ne jo lohkeavat, mutta esim. pikkurillien kynsillä on usein kovastikin mittaa. En halunnut sellaisia teräviä "kotkankynsiä", vaan muoto sai olla neliömäinen pyöristetyillä kulmilla (tällekin on varmaan joku oikea terminsä, mutta kuten sanottua oon ihan noviisi näissä rakennekynsijutuissa :D).

Värimaailmaksi toivoin hopeaa, ja blingiä kynsissä piti tietenkin olla. Olin tykästynyt glitterillä tehtyyn liukuväriefektiin ja sellaisen sain. Jaana teki toiveeni mukaisesti nimettömistä hiukan erilaiset kuin muista kynsistä käyttämällä niissä hiukan isompikiteisempää glitteriä ja liimaamalla niihin vielä erikseen koholle jääviä dimangeja. Tässäpä nämä. Eikö olekin iiiihanat?! :) 

Kännykkäkuva. Toivottavasti saatte silti selvää :)
©Iiro Rautiainen

Kynsienlaiton aikana juttua riitti ja jossain vaiheessa tajuttiin Jaanan kanssa, että meillä on yhteisiä tuttujakin. Tuo parituntinen ilman puhelinta tyttöjen juttuja höpötellen tuli tarpeeseen ja teki hyvää. Kiitos JoanNails just eikä melekeen mun näkösistä hääkynsistä ja rentouttavasta hengähdyshetkestä juhlapaikan koristelun keskellä! Voin suositella Jaanan palveluita kaikille täydestä sydämestäni! <3

3 kommenttia:

  1. Kiitos itsellesi. Oli mukava tuo tuokio :) <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos itsellesi. Oli mukava tuo tuokio :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sullakin oli mukavaa! :) Mutta kyllä kiitokset kuuluvat aivan ehdottomasti sinulle!

      Poista

Kiitos kaunis kommentistasi! <3 Et tiedäkään, kuinka se lämmittää mieltäni!