maanantai 12. lokakuuta 2015

Mun häämeikki: Pikkusen blingiä

Stella Stella Stella... Voi kuinka kauniiksi saitkaan mut tuntemaan itseni hääpäivänäni. Kiitos! <3

Stellasta mulle vinkkasi eräs kaverini, jolle hän on sukua. Kiitos A! Ilman sua en olisi koskaan löytänyt tätä nuorta naista. Kävin kurkkaamassa Stellan blogia (stellissima.blogspot.com) ja olin myyty sillä sekunnilla. Nuoresta iästään huolimatta Stella on luonut aivan todella upeita meikkitaideteoksia. Näyttäviä, taianomaisia, mielikuvituksellisia, moderneja. Tiesin haluavani häämeikiltäni jotain hieman erilaista ja tiesin, että haluan sen näkyvän. Ei mitään eteerisiä ja luonnollisia morsiusjuttuja mulle! 

Otin Stellaan yhteyttä ja hän oli heti valmis loihtimaan mulle meikin hääpäiväkseni. Kävin koemeikissä hääviikolla ja me oltiin Stellan kanssa kyllä heti samalla aaltopituudella. Pystyin huoletta antamaan nassuni Stellan käsiin ja olin todella luottavaisin mielin meikin suhteen. Olin varma, että Stella saa mut hehkumaan hääpäivänäni. Ja se jos mikä on saavutus jo itsessään! Sillä niin mulla, kuin monella muullakin naisella, on nimittäin niitä huonojakin kokemuksia muiden tekemistä meikeistä ja oli tosi ihana tunne, kun tuosta asiasta ei tarvinnut stressata, ei sitten yhtään.

Näissä kännykkäräpsäisyissä meikki ei tietenkään 
näytä niin kauniilta kuin livenä, mutta ehkä näistä 
kuitenkin jonkinlaisen käsityksen saa.

Hääpäivän aamuna kampauspohjan ollessa valmis aloitteli Stella urakkaansa meikkini suhteen. Hän teki huolellisesti meikkipohjasta tasaisen ja kestävän varjostuksineen kaikkineen. 

©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen

Meikissä keskityimme silmiini. Käytän harvoin huulipunaa. Yleensä sipaisen huulilleni hiukan huulirasvaa ja that's it. Niinpä olikin enemmän kuin loogista, että myös häämeikin keskiössä olivat nimenomaan silmäni. Ovathan ne yksi Kekenkin lempijutuista minussa ;)

Silmien ulkonurkissa käytettiin tummia sävyjä, jotka vaalenivat asteittain silmän sisänurkkaa kohden. Meikki ei ole liian tumma, vaan kaunis helmiäinen raikastaa sitä kivasti. Stella lisäsi silmiini rajauksia korostamaan vähän blingiä ja se oli minusta todellakin se piste iin päälle. Minähän halusin näyttävän ja perinteisestä morsiustyylistä erottuvan meikin ja sellaisen minä sain. Jee! Oon edelleen ihan rakastunut tähän Stellan taidonnäytteeseen <3 Voi kunpa osaisin itsekin meikata edes puoleksi yhtä hyvin kuin hän!

©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
©Iiro Rautiainen
Ammattilaisella ammattilaisen vehkeet.
©Iiro Rautiainen

Mulla oli itsellä mukana irtoripset, jotka Stella laittoi paikalleen muun silmämeikin ollessa valmis. Vaikka mulla on omastakin takaa melko pitkät ripset, oltiin me molemmat sitä mieltä, että vahva luomimeikki kaipaa vierelleen tuuheita ja tummia ripsiä. More is more! ;)


©Iiro Rautiainen

Huulilleni sipaistiin nudea huulipunaa, jota muistin lisätä päivän aikana ehkä kaksi kertaa. Puna on kuitenkin sellainen, jota tulee käytettyä muutenkin. Jopa mulla, joka en yleensä niitä huulipunia siis käytä! :) Joten turha ostos tuo Yves Saint Laurentin huulipuna + Chanelin huultenrajauskynä ei missään nimessä ollut. Kyseessä on mun ensimmäiset ns. luksusmeikkituotteet. Yleensä käytän Lumeneja, MaxFactoreita, Maybellinejä ja mitä näitä nyt on. Ostin sen Oulun Pukumiehestä hääviikolla. Sain siellä tosi hyvää palvelua eikä hintakaan kirpaissut niin paljoa, kun oli mukava myyjä tiskin takana ;)


©Iiro Rautiainen
Luonnossa puna on vaaleampi.
Käytön jälkiä kotelossa havaittavissa :)

Mulla on mm. vasemmassa silmäkulmassani arpia ja täytyy kyllä sanoa, että Stella otti nekin täydellisesti huomioon meikkiä tehdessään. Ei ihan helpoin juttu, kun kerta näyttävää meikkiä halusin, mutta Stella onnistui tuossakin tehtävässä siis todella hyvin. Vai mitä olette muut mieltä? Tässä alla olevassa kuvassa esimerkiksi arvet eivät erotu lähes ollenkaan!


©Iiro Rautiainen

Mulla ei ole Stellasta, hänen työskentelystään tai häämeikistäni yhtään mitään pahaa sanottavaa. Tämä vaimo oli meikkiinsä ihan täydellisen tyytyväinen! En voi muuta kuin suositella tätä nuorta meikkitaituria kaikille! Minä ainakin tulen ihan satavarmasti käyttämään Stellan palveluja jatkossakin <3 Tästä tytöstä tulee vielä jotain suurta. Sano mun sanoneen.

©Iiro Rautiainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kaunis kommentistasi! <3 Et tiedäkään, kuinka se lämmittää mieltäni!